סתיו רומנטי באירופה

סתיו רומנטי באירופה הוא קלישאה של מתיקות, יופי ורוגע מושלם ולכן הוא הופך לאופציה ממשית לכל זוג שרוצה להתאוורר ולהתכונן לחורף הישראלי. בנוסף לשקט ולשלווה, מזג האוויר נעים, השלכת צובעת את הנוף בצבעים מקסימים וברחבי אירופה מתקיימות בתקופה זו חגיגות קולינריות.

ארבע סיבות עיקריות לבחור חופשה רומנטית באירופה:

  • המחירים הגבוהים של החגים כבר מאחורינו וההצעות בתקופת הסתיו הן אטרקטיביות יותר. זהו המרווח המושלם בין תקופת השיא של חגי תשרי ובין תקופת השיא של חגי הנוצרים. יש יותר מקום על הטיסות, יותר חדרים רומנטיים בבתי המלון, פחות תורים במוזיאונים ובכניסה לאטרקציות התיירותיות האחרות והרבה פחות אנשים בתור לאספרסו של הבוקר. זוהי הזדמנות להרוויח את אירופה לעצמכם.

 

  • מזג אוויר מושלם: כבר לא חם ולוהט כמו ביולי, כבר לא מיוזע ומאתגר כמו באוגוסט. הסתיו היא עונה קרירה ונעימה באירופה, אפילו קרירה מאד, אבל לא כזו שתרגישו בה חנוקים בתוך חדר המלון. הגשם אמנם מגיע לבירות אירופה מהר יותר מלתל אביב, אבל הוא עדיין נסבל. והרי רומנטיקה במיטבה היא לעמוד יחד תחת מטריה אחת באמצע כיכר סן מרקו שבונציה.

 

  • קניות קניות : כולנו יודעים שאירופה היא לוקיישן שופינג מושלם, אבל בקיץ – שיא עונת התיירות – המחירים עולים ועולים ועולים. דווקא בסתיו מחירי הבגדים, הצעצועים, הקוסמטיקה ושאר הדברים שאנחנו רוצים להעמיס יורדים באופן משמעותי. רגע לפני חג המולד מקפידות הרשתות והחנויות הגדולות להציע מבצעים אטרקטיביים במיוחד. נוסעים עם מזוודה ריקה, חוזרים עם שתיים.

 

  • יותר רומנטיקה, פחות ילדים: רוב החופשות המשפחתיות מתקיימות על ציר הזמן שבין יוני לאוגוסט – החופש הגדול והאימתני. כשאנחנו מזמינים חופשה רומנטית באירופה אנחנו מתכננים חופשה שקטה, קסומה ושלווה. בלי צעקות ילדים במסדרון של המלון, בלי בכי בתור למוזיאון,  ובלי לשמוע את השכנה צועקת על הילד… 

אירופה הרומנטית הוא שם כולל לכמה יעדים סוחפים, מרגשים וחלומיים שמספקים את התפאורה הכי מושלמת לחופשה רומנטית...

רומא

רומא מספקת לא מעט רומנטיקה לזוגות שרוצים להרגיש מה זה אירופה.  העיר הקלאסית מציעה שפע אתרים שחובה לבקר בהם (ואפילו יותר מפעם אחת), מבנים עתיקים ורבי חשיבות, ארכיטקטורה, אמנות ומוסדות דתיים המשתלבים כולם יחד לכדי יצירת מופת של ממש, וכן מספקת העיר הנאות קולינריות, וסטייל שאי אפשר להישאר אדישים אליו כמובן שבמחירים נוחים.

טיול ברומא עם בן או בת זוג הופך מיד לטיול באווירה רומנטית. במיוחד בתקופת הסתיו – אז רומא הופכת רומנטית יותר, צבעי השלכת יוצרים תפאורה נהדרת, מזג האוויר נפלא לטייל בו ובתי הקפה הקטנים, המסעדות והגלידריות מוסיפים טעם מיוחד.

פריז

פריז היא כנראה היעד הרומנטי ביותר באירופה לאורך כל השנה, אז על אחת כמה וכמה בסתיו שעושה לה רק טוב – העיר מתעוררת לאיטה, השמש מגיחה יחסית מאוחר ועלים אדומים וצהובים יקיפו אתכם, בעודם נערמים על מדרכות העיר. רומנטיקה צרפתית היא מלון שצופה על מגדל אייפל, הליכה יד ביד לאורך הנהר, נשיקה של ניצחון מול… שער הניצחון, ובנוסף, ביקור באחת מהשוקולטייר שבעיר וטעימות מתוקות בפטיסרי הנבחר עליכם, וכל זה עוד לפני שדיברתי על גני האליזה עם שיחי הוורדים הצבעוניים. רומנטיקה במיטבה.

הסתיו הוא גם עונה נפלאה לפיקניק של בגט, גבינות ויין באחד הגנים של פריז שמתכסים בשלכת נהדרת, כמו גני לוקסמבורג, גני טיולרי או פארק בוט שומון. ואם מזג האוויר הקריר מעורר בכם תשוקה למתוק, תוכלו לשבת באחד מבתי הקפה המפורסמים, כמו אנג'לינה, ולשתות שוקו חם חלומי

ברלין

ברלין היא יעד רומנטי לא צפוי אבל היא רומנטית בעיקר בזכות החדשנות שלה. בברלין תמצאו מלונות אירופאים אלגנטיים לצד בוטיקים חצופים של מעצבים צעירים, מסיבות נוצצות ומסעדות רחוב מעולות. זו הזדמנות להכיר תרבות אחרת, צעירה, מתחדשת ומרתקת שתגרום לכם להתאהב – בה ואחד בשני וזה הרי הסוד של חופשה רומנטית.

בסתיו, ברלין נצבעת בשלל צבעים כשהעצים שבשדרות העיר ובפארקים משנים את צבעם מירוק לזהוב, אדום וכתום. למראות הנעימים האלה מתווספים 9 ימים של פסטיבל אורות מרהיב שמדליק את כל המונומנטים הגדולים בעיר ביצירות אמנות מאור ובאפקטים מיוחדים. 

פראג

עונת הסתיו היא תקופה נהדרת לנסוע לפראג. רגע לפני שהקור הקשה באמת עומד להשתלט על העיר, זאת ההזדמנות לחזות בנופים מדהימים, מזג האוויר נוח, המחירים יורדים, הצבעים מתחלפים והרומנטיקה בשיאה. במרכזה ההיסטורי הייחודי והמשומר, הרשום באתר המורשת העולמית של אונסק״ו משנת 1992, משתקפים אלף ומאה שנים של ההיסטוריה. העיר הזו עשירה בתרבות ומלאה באתרים היסטוריים מדהימים, מקסימה את אורחיה לא רק באדריכלות מגוונת ומהממת ובנוף עוצר נשימה, אלא גם באווירה רומנטית, אינטימית, שמבקשת ממש לעשות טיולים ארוכים ברגל